SEO to w ostatnich latach akronim, który przewija się na każdym kroku w Internecie. Te trzy litery są skrótowcem od angielskich słów Search Engine Optimization, czyli od techniki optymalizacji strony internetowej w taki sposób, aby była ona wartościowa dla wyszukiwarki internetowej. Dzięki zbudowaniu znacznej wartości strony, możemy uzyskiwać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania poszczególnych faz. Ruch generowany przez wyszukiwarki, takie jak Google oraz Bing, stanowi znaczny, a czasem nawet prawie cały, udział w ruchu na stronie internetowej. Jakie są więc techniki SEO z których możemy korzystać, aby uzyskać najlepsze pozycje na liście wyników wyszukiwarek?

Jakie istnieją techniki SEO?

Metody jakimi możemy budować wartość naszej strony dzielą się na dwie techniki: White Hat SEO oraz Black Hat SEO. White Hat SEO są to techniki budowania wartości strony w oparciu na rekomendowanych przez autorów wyszukiwarek sposobach, zaś Black Hat SEO jest odwrotnością, czyli budowaniem wartości strony w sposób niezalecany, czy wręcz nawet tępiony przez autorów wyszukiwarek internetowych.